Kod rujukan adalah wajib bagi pengguna yang ingin mendaftar sebagai pengguna Cash Go. Jika anda
tidak
mempunyai kod rujukan, maka anda tidak dibenarkan mendaftar akaun.
Anda dibenarkan menetapkan semula pin keselamatan dan soalan keselamatan dalam skrin 'Profil
Saya'. Tetapi jika anda berulang kali memasukkan pin keselamatan atau soalan keselamatan yang
salah melebihi 3 kali, akaun anda akan disekat selama 24 jam. Anda boleh menghubungi sokongan
pelanggan kami untuk mengaktifkan semula akaun anda atau anda perlu menunggu selama 24 jam untuk
akaun diaktifkan semula.
Proses pengesahan merujuk kepada satu siri langkah atau prosedur yang digunakan untuk
mengesahkan ketepatan, ketulenan atau kelayakan maklumat, dokumen atau individu tertentu. Dalam
Cash Go, proses pengesahan digunakan untuk mengenal pasti identiti individu bagi pengguna
berdaftar.
Untuk warga Malaysia - Perlu memuat naik bahagian hadapan Kad Pengenalan dan gambar sedang
memegang Kad Pengenalan.
Untuk warga asing - Perlu memuat naik sama ada Kad Pengenalan atau Pasport atau sebarang dokumen
yang disokong berkaitan.
We focus on simplicity, speed, and cost-effectiveness. With just a few taps, you can easily send your money without hefty fees. Enjoy better exchange rates, complete transparency, and straightforward tracking of your transactions.